כאן חדשות | ההחלטה להקים נמל תעופה בין-לאומי שני בישראל כבר התקבלה - בשל החשש שבעוד כמה שנים נתב"ג לא יעמוד בעומס הנוסעים לישראל וממנה. יחד עם ההחלטה נולדו מאבקים ושאלות שעליהן אין תשובה - איפה נמל...
"בעקבות הפניות הרבות שקיבלתי החלטתי להביא לבחינה מחודשת של הקמת שדה תעופה בינלאומי בנגב. אני הולך להקים צוות מומחים שיבחן את הנושא מחדש", כך אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו בביקור באזור עם ראש עיריית...
במסמך שפרסם מתריע המשרד כי הקמת שדה התעופה המשלים ברמת דוד יסב פגיעה משמעותית לענפי החקלאות באזור. רשות התעופה טרם פרסמה מגבלות, אך המסמך מתייחס להגבלות שהוחלו על השדה שהוקם במחניים, שם צומצמו ענפי...
לקראת ההכרעה בחלופה המתאימה להקמת שדה תעופה משלים, הציגה פירמת BDO למשרד האוצר דוח שמצביע על יתרון כלכלי ארוך טווח להקמת שדה תעופה בנגב ולא ברמת דוד. גם בחברה להגנת טבע דורשים משר הביטחון גנץ לשנות את...
עמדת משרד החקלאות - מרץ 2021 : "עמק יזרעאל הוא איזור חקלאי מוביל ודומיננטי , ולו חלק משמעותי באספקת המזון הטרי מן החי והצומח למדינת ישראל. מרכיב הפגיעה החקלאית מצטרף לעמדתנו העקרונית בדבר מתן עדיפות...
מטה המאבק הציג לשר התחבורה ניתוח מקצועי של החלופות להקמת שדה התעופה. השדה המתוכנן ברמת דוד נחות מזה שבנבטים בכל היבט אפשרי: גודל המטוסים, קיבולת הנוסעים, בטיחות הטיסה, העלות הנדרשת להקמת והפעלת...
אנחנו מציינים השבוע אבן דרך חשובה בהתנגדות- הגשת עתירה לבג''צ נגד המועצה הארצית לתכנון ולבנייה, משרד הביטחון, משרד האוצר וגורמים נוספים. העתירה מאפשרת לנו לחשוף בפני הציבור את רצף האיוולות והעוולות...
מדוע בחרה המדינה להקים נמל תעופה בינ"ל דווקא בעמק יזרעאל? המועצה לתכנון ולבנייה בחרה ברמת דוד על חשבון נבטים, למרות הציון הנמוך שקיבלה האופציה הצפונית, בעקבות התנגדות גורמי הביטחון. "זה לא נוח לחיל...